18. WOLLFEST – 18. SLAVNOST VLNY

Familienfest im Garten des NationalparkZentrums

Buntes Markttreiben für die ganze Familie zum Sehen, Staunen und Mitmachen, u. a. seltene Landschafrassen, Schafwollprodukte, Schafschur, Filzkurse, kommentierte Modenschau, Puppenspiel und Live-Musik mit Ziganimo (Gitarre, Geige, Mandoline, Kontrabass, Gesang)

V zahradě informačního střediska NP (nejen) pro rodiny

Pestrý program pro celou rodinu. K vidění i zapojení se mj.: vzácná plemena ovcí, výrobky z ovčí vlny, stříhání ovcí, kurs filcové výroby, komentovaná modní přehlídka a živá hudba v podání souboru Ziganimo (kytara, housle, mandolína, kontrabas, zpěv)